Saturday, September 19, 2009

Hari yg BorinG & Sedih

waaa.....bapak boring ari nie..!!!
khairol a.k.a ABAH.,awe 256 & aku jew yg btugas pagi nie..
tok mhilangkn rse borin aku cuba mlakukan aktibiti..
spt....
mengemas blik kawalan..,myusun fail..,&m-update-kn report yg blom selesai...
wah...knpe aku bgitu rajin nie.!?hahaha...
ttp msih blom dpt mnyebohkn pnyakit KEborinANku ini...ish.!
kerna tahap keBORINan smakin mlmbung2.,aku pn mdpt akal tok mcipta blog ni..
mmuahahahahahahaaA..!
finally i hv i own BLOG.!
tetiba aku tdgr suara ABAH mmanggil2 di corong interkom btanyakn tntg lauk bbuka..
hm..bru la ku sedar yg hari nie last ramadan...
trase sayu dihati mingatkn sanak saudare d kg halaman...
puan kamariah bt sulong anakanda merindui masakan mu...
selamat bebuka keluargaku..
ampunkn anakanda...

No comments:

Post a Comment