Wednesday, October 14, 2009

wat do think : suke kite atau kite suke.!

ari tuh my sarjan tnye aku,"ko nie ade gf blom?"
ish.sadis btol Ques tuh.!nga berat mulut aku jwb "xde". (".)
da mmg xde na watpe malu.eceh.malu konon.!
hm,die tnye lg."klu ko na kawen ko pilih yg mane?

1)kawen ngan org yg syg kt ko.
2)kawen ngan org yg ko syg."

erm.,aku tdiam.Ques tuh cm sng tp sbnarnye cuca gk.
serba slh aku na jwb.korg rase cmner?
bg aku dua2 pntg.!
tp die na aku choose 1 jew.adoi ai.!
siap suh bg reason.
ape kne sarjan aku nie.borink la tuh.!

tlg aku plez.
bley?

6 comments:

  1. u penah dengar lagu cinta x?
    by kd ngn melly klu x silap.

    'cintai dia yang mencintaimu'

    mungkin betul bait lagu tu.
    bila orang dah suka dia akan cuba sedaya upaya buat kita rasa apa yg dia rasa. tapi tengok orang jugak. kalau u jenis boleh terima, mungkin u boleh didik diri utk suka pd dia jugak.

    i ada baca 1 online novel, ayt dia camni

    ' kalau kau tanya apa yang kuinginkan, aku ingin kau di sini bersamaku, seumur hidupku. Aku ingin kau belajar dan akhirnya benar-benar mencintaiku, mungkin tidak akan pernah sedalam dan separah cintaku kepadamu, tapi setidaknya kau tidak lagi menganggap aku hanya sekadar sahabatmu, tapi juga kekasihmu, suamimu.... Aku ingin mencintaimu lebih dari yang pernah kutunjukkan '

    comel kan? hehe.

    ReplyDelete
  2. pilih org yang syg kan kite loo..senang je soklan ni..ish afla...aflaa...

    ReplyDelete
  3. aisyah ckp senang lew.
    bis klu kite x syg die??bkn kah itu x adil bg dirinye.

    huhuhuhu.

    ReplyDelete
  4. comel btul kate2 penulisnye.
    syaz,pe tajuk novel 2??
    erm.i blom dgr ag lagu melly 2.t i crikn lgu 2.

    so u pilih answer no 1 ea??
    huehuehue.

    ReplyDelete
  5. sweet sgt okeh!
    tajuk dia 'nikah kontrak' klu tak silap i.
    i suka simpan ayt2 yg best2. hehe

    ish. femes kot lagu tu. g search la u.

    i lg prefer mncari cinta pastu buat smp org tu cinta blk kt i. ahahaha sumpah poyo. tp blom penah jadi lg la kan. berangan je. agaga

    btw, mslh i tu complicated. nk cerite pon payah. tp insyaAllah i akan get over it secepat mungkin. thnx tnya.

    ReplyDelete
  6. erm.kne 'brangan-angan' dlu.then bru jd knyataan.
    ahakz.


    hm.
    sabar la.

    ReplyDelete